Nowy spot Lecha na wakacje

Agencja reklamowa Cytryna przygotowała nowy etap kampanii piwa Lech (Kompania Piwowarska SA)

Press
Press
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta wczoraj w telewizji (m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 24, TVN Turbo, TVN Siedem, Polsat Sport, Discovery Channel, Planete, MTV Polska, Viva Polska) oraz na billboardach kampania nawiązuje do poprzednich działań Lecha. Akcja reklamówki zatytułowanej ”Wodospad” także pokazywana jest na wspak - od końca do początku. Hasło ”Będzie się działo” zmieniono na ”Będzie się działo orzeźwiająco”. Wsparcie kampanii stanowią działania w Internecie oraz eventy w hipermarketach, gdzie za pokonanie specjalnie zainstalowanych wodnych kaskad klienci będą otrzymywali darmowego Lecha.

 Media w kampanii zaplanował i zakupił Starcom. 

Press
Autor artykułu:
Press
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?