Nowy typ badań w GfK Polonia

GfK Polonia chce badać efektywność działań PR-owo-sponsoringowych

Media&Marketing Polska
Media&Marketing Polska
Udostępnij artykuł:

Instytut GfK Polonia wprowadza metodologię badawczą, za pomocą której możliwe będzie zbadanie efektywności działań PR-owo-sponsoringowych, które do tej pory nie podlegały pomiarom i wycenie. Metoda ta łączy w sobie zarówno ilościowe, jak i jakościowe spojrzenie na wizerunek marki/firmy. Wskaźnik ilościowy pochodzi z badania opinii publicznej, natomiast badanie jakościowe obejmuje m.in. analizę zawartości mediów - podał Media&Marketing Polska.

- Metodologia ta z powodzeniem jest już stosowana przez instytut GfK na innych rynkach, w Polsce jest nowością - powiedział Maciej Siejewicz, public affairs & communications manager w GfK Polonia. Jego zdaniem metodologia ta jest bardzo istotna dla rozwoju rynku usług PR, którego projekty do tej pory nie były w żaden zaawansowany sposób wyceniane i mierzone. Badanie to będzie płatne, a jego realizacja odbywać się będzie na zamówienie konkretnej firmy.

Media&Marketing Polska
Autor artykułu:
Media&Marketing Polska
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych