Nr 1 z pozytywną energią - kampania Fortuny

Od początku tygodnia we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych trwa kolejna, szósta odsłona kampanii telewizyjnej marki Fortuna.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W ramach  ofensywy reklamowej Fortuny, która rozpoczęła się w drugiej połowie sierpnia, w siedmiu (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4, TVN7) ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych wyemitowano  już pięć spotów: dwa o charakterze wizerunkowym i trzy taktyczne, prezentujące nową ofertę marki: soki pomarańczowe z dodatkiem figi, liczi i granatu.

Najnowszy, szósty  spot, zwraca uwagę na wysoką  jakość soku pomarańczowego Fortuny, który produkowany jest z najlepszych odmian brazylijskich pomarańczy  i zawiera nawet trzy kilogramy pomarańczy w jednym litrze. Fortuna to prawdziwy nr 1 wśród pomarańczowych z pozytywną energią – komunikuje reklama. Spot, podobnie jak poprzednie, wykorzystuje motyw muzyczny grupy The Snap (I’ve got the Power). Na zlecenie Agros Nova przygotowała go agencja reklamowa DDB.

Kampania to następny etap zapoczątkowanego przed trzema miesiącami re-launchu Fortuny, który w pierwszej fazie komunikowała nowa identyfikacja wizualna, opracowana przez firmę Dragon Rouge (zmodyfikowany logotyp marki, oraz kształt i kod kolorystyczny opakowań). Kolejnym krokiem było wprowadzenie w czerwcu do sprzedaży soków pomarańczowych z oryginalną nutą smakową i zapachową: figi, liczi i grantu, które nie mają swego odpowiednika na rynku.

Za kampanię ze strony zleceniodawcy odpowiadali: Andrzej Łęgosz – kierownik marketingu i Marcin Dzionek kierownik marki Fortuna, ze strony agencji: Jacek Pawlak i Darek Szubiak – Deputy Creative Directors. Spot wyreżyserował Marek Dawid. Media zakupił dom mediowy MediaCom.        

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?