ROZWIŃ

Octenisept klientem Performance Media

Marka Octenisept, z portfolio Schülke, dołączyła do grona klientów agencji Performance Media. To efekt wygranego przez agencję przetargu. Właśnie wystartowała przygotowana przez agencję kampania w digitalu pod hasłem "Żyj bez obaw o rany!".

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Octenisept klientem Performance Media

Wygrany przez Performance Media przetarg obejmuje strategiczne obszary: tworzenia komunikacji wizualnej oraz zakupu mediów online.

Startująca obecnie kampania skupia się wokół zwiększania świadomości marki Octenisept na polskim rynku przez pryzmat niezawodnego, bezpiecznego eksperta w gojeniu ran oraz utrzymania pozycji lidera kategorii.

- Chcemy, aby konsumenci czuli się pewnie, korzystając z naszego produktu, wiedząc, że marka Octenisept oferuje skuteczne rozwiązania i natychmiastową pomoc w w opiece nad raną. Wraz z Performance Media opracowaliśmy wieloformatowe działania, które będą wspierały tworzenie relacji opartej na zaufaniu pomiędzy marką a konsumentami - mówi Karolina Olszewska, brand manager Schülke Polska.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. 

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany we władzach Polskiego Radia. Nowy szef Agencji Muzycznej

Zmiany we władzach Polskiego Radia. Nowy szef Agencji Muzycznej

"To najbrzydsze logo, jakie zrobiłem". Kulisy kampanii Heyah, którą robili w tajemnicy nawet przed kolegami z agencji

"To najbrzydsze logo, jakie zrobiłem". Kulisy kampanii Heyah, którą robili w tajemnicy nawet przed kolegami z agencji

Kanał Zero szykuje portal. Do projektu ma dołączyć doświadczony dziennikarz

Kanał Zero szykuje portal. Do projektu ma dołączyć doświadczony dziennikarz

Bloger krytykuje jury "Top Model". TVN: to nagranie z 2014, program przeszedł ewolucję

Bloger krytykuje jury "Top Model". TVN: to nagranie z 2014, program przeszedł ewolucję

Platforma Stargaze rusza w Polsce. "Połączenie prestiżu telewizji z elastycznością digitalu"

Platforma Stargaze rusza w Polsce. "Połączenie prestiżu telewizji z elastycznością digitalu"

Nowa "Rodzinka.pl" hitem Dwójki

Nowa "Rodzinka.pl" hitem Dwójki