Od 5,3 proc. do 11,9 proc. drożej za reklamy w stacjach Eurozetu

Od 28 lutego br. zdrożeją reklamy w stacjach radiowych należących do Eurozetu: Radiu Zet, Antyradiu i Meloradiu. Za spoty trzeba będzie zapłacić średnio od 5,3 proc. do 11,9 proc. drożej niż dotychczas.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Podwyżka obejmuje reklamy emitowane od poniedziałku do piątku w godzinach 6-20. W Radiu Zet spoty zdrożeją średnio o 5,6 proc.  - najdroższa reklama będzie kosztować 29,5 tys. zł.

Podwyżka w Pakiecie Niezależnych wynosi 7,5 proc., a w ponadregionalnej sieci Antyradio – 9,1 proc.

Reklamodawcy Meloradia Łódź zapłacą 5,3 proc. więcej, a Meloradia Katowice – 11,9 proc. więcej.

Eurozet uzasadnia wprowadzane podwyżki cen reklam stabilną słuchalnością rozgłośni oraz rosnącym popytem na reklamę radiową.

Grupa RMF nie przewiduje w najbliższych miesiącach zmian cenników – nowe ceny wprowadziła z końcem grudnia 2019 roku. Ewentualna korekta może nastąpić od września br.

Podwyżek cen reklam nie będzie też na antenach Polskiego Radia – nowe ceny wprowadzono wiem na początku stycznia br.W radiowej Jedynce reklamy zdrożały śtednio o 6,4 proc., a w Trójce – o 7,1 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?