Od 5,3 proc. do 11,9 proc. drożej za reklamy w stacjach Eurozetu

Od 28 lutego br. zdrożeją reklamy w stacjach radiowych należących do Eurozetu: Radiu Zet, Antyradiu i Meloradiu. Za spoty trzeba będzie zapłacić średnio od 5,3 proc. do 11,9 proc. drożej niż dotychczas.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Podwyżka obejmuje reklamy emitowane od poniedziałku do piątku w godzinach 6-20. W Radiu Zet spoty zdrożeją średnio o 5,6 proc.  - najdroższa reklama będzie kosztować 29,5 tys. zł.

Podwyżka w Pakiecie Niezależnych wynosi 7,5 proc., a w ponadregionalnej sieci Antyradio – 9,1 proc.

Reklamodawcy Meloradia Łódź zapłacą 5,3 proc. więcej, a Meloradia Katowice – 11,9 proc. więcej.

Eurozet uzasadnia wprowadzane podwyżki cen reklam stabilną słuchalnością rozgłośni oraz rosnącym popytem na reklamę radiową.

Grupa RMF nie przewiduje w najbliższych miesiącach zmian cenników – nowe ceny wprowadziła z końcem grudnia 2019 roku. Ewentualna korekta może nastąpić od września br.

Podwyżek cen reklam nie będzie też na antenach Polskiego Radia – nowe ceny wprowadzono wiem na początku stycznia br.W radiowej Jedynce reklamy zdrożały śtednio o 6,4 proc., a w Trójce – o 7,1 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"