Odkryj Formułę Czerni z Johnnie Walker Black Label

W niedzielę ruszyła polska edycja globalnego programu konsumenckiego marki Johnnie Walker 'Odkryj Formułę Czerni'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Celem programu jest podkreślenie luksusowego wizerunku whisky Johnnie Walker i przybliżenie idei partnerstwa z jednym z najbardziej utytułowanych zespołów Formuły 1 – Vodafone McLaren Mercedes.

Głównym narzędziem komunikującym program Odkryj Formułę Czerni jest promocja konsumencka składająca się z dwóch etapów: eliminacji i Grand Prix. Eliminacje odbędą się w lutym i marcu, w czterech największych miastach w Polsce, w wybranych hipermarketach i sklepach specjalistycznych. W sieciach handlowych, na specjalnie zaaranżowanych stanowiskach z alkoholem, stanie najnowszy bolid teamu Vodafone McLaren Mercedes. Scenografia promocji to prawdziwe technologiczne mistrzostwo świata. Składają się na nią kioski multimedialne, specjalne projekcje i ekrany dotykowe. Każdy z pełnoletnich konsumentów, po zakupie butelki Johnnie Walker Black Label, będzie mógł wziąć udział w konkursie z wiedzy o elementach programu Odkryj Formułę Czerni: Johnnie Walker Black Label, Vodafone McLaren Mercedes i Monako.

Drugi etap – Grand Prix – odbędzie się w kwietniu. Na Grand Prix, czyli na specjalne imprezy, zorganizowane w najlepszych klubach w każdym z czterech miast, zostaną zaproszone osoby, które przeszły eliminacje i tym samym znalazły się w grupie finalistów walki o główną nagrodę.  Dzięki marce Johnnie Walker zwycięzca każdego z Grand Prix wygra przepustkę do ekskluzywnego świata Monako. Wraz z osobą towarzyszącą będzie mógł osobiście kibicować zespołowi Vodafone McLaren Mercedes w czasie Grand Prix Monako oraz odkryć tajemnice tego wyjątkowego miejsca.

Na stronie www.odkryjformuleczerni.pl można znaleźć więcej informacji i szczegółowy regulamin promocji.

Za stworzenie mechanizmu akcji oraz koordynację działań promocyjnych odpowiedzialna jest agencja Brand Support, która jest również autorem oprawy wizualnej projektu „Odkryj Formułę Czerni” w tym stoiska z bolidem, kiosków multimedialnych, jak również aplikacji służących do obsługi konkursu online.

Za działania Public Relations wokół całego programu „Odkryj Formułę Czerni” odpowiada Agencja 180° PR, pracująca stale dla marki Johnnie Walker od 2002 roku.

KALENDARZ PROMOCJI4.02 – 15.02 – Warszawa 27.02 – 11.03 - Kraków13.03 – 18.03 – Wrocław20.03 – 25.03 – Poznań

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?