„Odważ się stworzyć niezwykłe wnętrze” w kampanii farb Magnat

W radiu, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa farb Magnat (FFiL Śnieżka SA). Akcję przygotowały firmy Papert 360, ClickAd i Initiative Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania farb Magnat jest oparta na haśle „Odważ się stworzyć z farbami Magnat niezwykłe wnętrze”. Barwne layouty mają zachęcić odbiorców do eksperymentów z kolorami.

- Chcemy zaakcentować to, że farby Magnat, inspirowane barwami kamieni szlachetnych, pozwalają na stworzenie magicznych, unikalnych wnętrz - opisuje Łukasz Dobrowolski, dyrektor ds. marketingu w FFiL Śnieżka SA. - Dodatkowo mówimy o unikalnym atrybucie tych farb, czyli jednowarstwowości - dodaje.

grafika

Prowadzona od 17 maja akcja obejmuje prasę (artykuły i reklamy w najpopularniejszych pismach wnętrzarskich i lifestylowych), radio (spoty w RMF FM, Radiu ZET i stacjach lokalnych - ogółem prawie 20 tys. emisji), internet (serwisy i blogi dotyczące designu, domu i architektury; Google i YouTube) oraz punkty sprzedaży (banery reklamowe, katalogi produktów i foldery). W radiu potrwa do połowy lipca, w prasie - do końca lipca, a w internecie - do września.

grafika

Koncepcję kampanii przygotowała agencja Papert 360, a zdjęcia na jej potrzeby wykonał znany fotograf Szymon Brodziak. Za działania w internecie odpowiada agencja ClickAd, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Warszawa.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych