Ofensywa Colgate

Internetowa kampania reklamowa Colgate 360

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W lutym ruszyła internetowa kampania reklamowa nowej szczoteczki do zębów Colgate 360 . Reklamy w formie top layer oraz billboard pojawiać się będą w najatrakcyjniejszych serwisach internetowych przez kolejne 4 tygodnie. Serwisy wybrane do realizacji kampanii internetowej to m.in.: onet.pl, wp.pl, gazeta.pl. wprost.pl, pani.pl, bizz.pl oraz menshealth.pl.

Osią kampanii jest strona internetowa http://www.colgate360.pl/, przygotowana przez agencję interaktywną Pro-Creation. Zawiera informacje o nowej szczoteczce, w tym interaktywną prezentację w formie animacji 3D.

Dodatkowym elementem kampanii jest test konsumencki szczoteczki, przeprowadzany na bazie nowatorskiego systemu DMH CTMS.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"