Ofensywa marki Reporter

Z początkiem października rusza druga odsłona ogólnopolskiejkampanii marki Reporter - Intensity. Kampania ma odsłonić nowejesienno-zimowe oblicze marki.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

- Ponownie postanowiliśmy wpisać markę Reporter w przestrzeńmiejską. Reporter intensywnie czerpie z miasta, odsłania nowąperspektywę komunikacji i aranżacji "ciucha" w przestrzenimiejskiej - mówi Marek Szostak, PR Manager z Działu Marketingumarki Reporter.

Marka chce wyznaczać nowe kierunki w branży modowej.

- Kładziemy nacisk na emocje. Reporter daje poczucie dystansuwobec rzeczywistości, impuls do działania, a przede wszystkimprzyzwolenie na bycie sobą zawsze i wszędzie. Nie jesteśmyobojętni. Relacjonujemy świat w sposób obiektywny i zaangażowany.Wyznaczamy w branży modowej nowy, odważny, miejski kierunek -dodaje Szostak.

Autorem kreacji jest Dział Marketingu Reportera. Zdjęcia wykonałPaweł Fabiański, produkcją sesji zajęła się agencja Shoot me,stylizacje przygotował Sławek Błaszewski.

Pola eksploatacji wykorzystane podczas kampanii to outdoor,prasa, internet oraz ponad 250 salonów w Polsce i za granicamikraju. Kampania obejmie swym zasięgiem największe miasta w Polsce(Katowice, Kraków, Warszawa, Trójmiasto, Poznań, Łódź, Śląsk).Najnowsza komunikacja odwołuje się do światowego advertisingu.Kampania pojawi się również w salonach na terenie Czech, Słowacji,Ukrainy, Chorwacji.

Jesienno-zimowa kampania pojawi się na nośnikachwielkoformatowych Plakative Posters oraz kilkuset bilboardach,citylightach i scrolach AMS w Polsce, a także w prasie (m.in. Logo,Avanti, CKM, Playboy, Aktivist, Ultramaryna, Popcorn, Dziewczyna).Na potrzeby kampanii powstała strona, która jest w pełniprzygotowana w technologii Video (www.reporter.com.pl). Stronęprzygotowała agencja interaktywna OS3 Multimedia.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały