Ogilvy&Mather, WPP i Coca-Cola wśród liderów efektywności reklamowej (TOP 50)

Coca-Cola Company jako marketer, Coca-Cola jako marka, holding WPP Group, sieć reklamowa Ogilvy&Mather, ACG Advertisng Agency i FP7/DXB zostały uznane jako najbardziej efektywne w swoich kategoriach - wynika z najnowszego raportu Effie Index 2016. W czołówce europejskich agencji znalazł się też SMG Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Effie Index to badanie pokazujące efektywność pracy m.in. sieci i holdingów reklamowych w kontekście globalnym. Uczestniczy w nim ponad 3 tys. finalistów i zwycięzców z 43 konkursów efektywności Effie z całego świata.

W najnowszym rankingu - podsumowującym wyniki konkursów Effie w ub.r. - najbardziej efektywnym globalnie marketerem jest Coca-Cola Company, marką - Coca-Cola, holdingiem - WPP Group, siecią reklamową - Ogilvy&Mather, agencją - FP7/DXB z Dubaju, a agencją niezależną - ACG Advertising Agency z Budapesztu

Jeśli chodzi o samą Europę, to liderem wśród marketerów jest Unilever, a najbardziej efektywną marką Vodafone. Holdingiem numer jeden została WPP Group, a najbardziej efektywną siecią reklamową - Young&Rubicam.

Na czele najbardziej efektywnych agencji znalazła się węgierska ACG Advertising Agency, którą uznano również za najbardziej efektywną niezależną agencję.

Jedyną polską agencją, która znalazła się w czołówce Effie Index 2016 jest SMG Polska - w europejskim rankingu najefektywniejszych agencji - na miejscu siódmym.

grafika

 

grafika

 

grafika

 

grafika

 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami