1,17 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1. Hitem mecz SL Benfica-Bayern Monachium

Nowy sezon Ligi Mistrzów oglądało średnio 1,17 mln widzów w TVP1, o 220 tys. osób mniej niż początek poprzedniego. Dotychczas najwięcej widzów zgromadził mecz SL Benfica-Bayern Monachium - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

Piłkarska Liga Mistrzów 2021/2022 rozpoczęła się 14 września br. W Polsce wszystkie mecze transmituje Telewizja Polsat w swoich dwóch kanałach i czterech serwisach telewizyjnych PPV Polsat Sport Premium (które nie są objęte monitoringiem Nielsen Audience Measurement). Wybrane spotkania w ramach sublicencji pokazywane są w Telewizji Polskiej (na antenie TVP1 - stacja w środowe wieczory nadaje po jednym wybranym meczu każdej kolejki).

Średnia widownia trzech pierwszych meczów pokazanych w Jedynce w okresie od 15 września do 20 października br. wyniosła 1,17 mln osób. Przełożyło się to na 10,11 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,38 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-zarobila-na-transmisji-sportu-blisko-4-mln-zl,7170101063055489a ##

Zdecydowanie największą popularnością cieszył się mecz Ligi Mistrzów z 20 października, w którym Bayern Monachium (z udziałem polskiego piłkarza Roberta Lewandowskiego) pokonał SL Benfica wynikiem 4 do 0. Spotkanie w TVP1 oglądało średnio 1,52 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 13,06 proc.

grafika

Dla porównania, rok temu Ligę Mistrzów w TVP1 śledziło średnio o 220 tys. widzów mniej. Było to 1,39 mln osób. Przełożyło się to na 10,81 proc. udziału w ry4+, 10,84 proc. w 16-49 oraz 10,52 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sylwester-2021-2021-tvp-koncert-zakopane-kto-wystapi,7170100032329857a ##

TVP1 w czasie pokazywania meczów jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVP2, której udział wynosi 11,18 proc. Dalej wśród kanałów tzw. „wielkiej czwórki” plasują się: TVN (9,96 proc.) oraz Polsat (5,04 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Jedynka również jest stacją drugiego wyboru, ale w tym ujęciu stacja przegrywa z TVN.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]