„Ojciec Mateusz” zyskał 500 000 widzów

Pierwsze trzy odcinki dziewiątego sezonu„Ojca Mateusza” oglądało średnio 4,98 mln widzów. W porównaniu do emitowanej rok temu siódmej serii produkcja zyskała 510 tys. widzów. Serial daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Premierowe odcinki „Ojca Mateusza 9” emitowane są w TVP1 w czwartki o godz. 20.30, począwszy od 28 lutego 2013 roku. Trzy pierwsze z nich oglądało średnio 4,98 mln widzów. Przełożyło się to na 30,85 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 21,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek serialu. Obejrzało go 5,19 mln osób. Widownia pozostałych odcinków była już niższa i nie przekroczyła 5 mln oglądających.

W porównaniu z emitowanym w analogicznym okresie rok wcześniej siódmym sezonem „Ojciec Mateusz” zyskał 510 tys. widzów. Udział w grupie 4+ także wzrósł, ale spadł on w grupie 16-49. Rok temu pierwsze trzy odcinki serialu TVP1 oglądało bowiem 4,47 mln widzów, co przekładało się odpowiednio na 28,05 proc. oraz 21,89 proc. udziału (więcej na ten temat).

TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN, nadająca wówczas końcówkę „Na Wspólnej” oraz „W-11 - Wydział Śledczy”, co przekłada się na 15,43 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat („Zdrady”, „Przyjaciółki”; 12,81 proc.) oraz TVP2 (końcówka „Barw szczęścia”, „Dr House”; 6,48 proc.). Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVP1 także jest liderem, ale drugie miejsce zajmuje Polsat przed TVN.

grafika

Widownia „Ojca Mateusza 9” odcinek po odcinku

Oglądalność serialu na tle konkurencji

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"