„Randka w ciepło” - Filip Chajzer i Isaiah Mustafa reklamują Old Spice’a (wideo)

W nowej kampanii reklamowej dezodorantów Old Spice (produkowanych przez Procter&Gamble) wspólnie z promującym tę markę od kilku lat Isaiahem Mustafą występuje Filip Chajzer. Akcja jest realizowana pod hasłem „Randka w ciepło”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Randka w ciepło” - Filip Chajzer i Isaiah Mustafa reklamują Old Spice’a (wideo)
Filip Chajzer w reklamie Old Spice'a

W pierwszym spocie z kampanii Filip Chajzer występuje jako prowadzący program „Randka w ciepło” przypominający nadawaną w Polsce w latach 1992-2005 „Randkę w ciemno”. Kandydaci zapytani przez dziewczynę o hobby wymieniają bardzo mało atrakcyjne dziedziny. Wtedy interweniuje Isaiah Mustafa, model od 2010 roku odgrywający w reklamach Old Spice’a idealnego mężczyznę. Rozdaje mężczyznom dezodorant Old Spice, a ci zyskują natychmiast oryginalnej stroje.

W reklamie promowany jest dezodorant Old Spice Captain.

 

Dział public relations Procter&Gamble Polska nie odpowiedział na razie na nasze pytania o szczegóły nowej akcji.

Działania reklamujące Old Spice’a obejmują m.in. telewizję, internet oraz prasę. Za obsługę reklamową marki odpowiadają agencja Saatchi&Saatchi IS (kreacja reklam) oraz dom mediowy MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

Filip Chajzer w 2017 roku wystąpił w kampanii „Wyzwanie smaku” Pepsi, a jesienią ub.r. razem ze swoim ojcem Zygmuntem Chajzerem prowadził loterię „Graj o całość” w Radiu Złote Przeboje. Angażuje się też w akcje społeczne, na początku br. prowadził dla Allegro cykl o Aukcjach od Serca na rzecz WOŚP.

Chajzer od wielu lat jest związany z Grupą TVN. Jesienią ub.r. wspólnie z Zygmuntem Chajzerem uczestniczył w „Ameryka Express” w TVN, a od marca prowadzi „Big Brother” w TVN7.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"