"Old Spice Guy" powraca w wielkim stylu (wideo)

Isaiah Mustafa ponownie wciela się w postać "Old Spice Guya" i zapowiada nową kampanię reklamową ze swoim udziałem.

km
km
Udostępnij artykuł:

"Wróciłem bo zrobiłem kampanię z nowymi reklamami, które poinformują ludzi z tej zwariowanej niebieskiej kulki, którą nazywamy Ziemią, o tym jak mogą używać Old Spice aby pachnieć tak świeżo jak najświeższe miejsce na Ziemi" - zapowiada Mustafa. Tłumaczy też dlaczego jego ciało doprowadza krawcowe do płaczu oraz zachęca do wpatrywania się w jego "zachwycające brązowe oczy".  

Kolejna reklama z "Old Spice Guyem" w roli głównej zostanie wyemitowana najprawdopodobniej podczas zaplanowanego na przyszły weekend finałowego meczu rozgrywek footballu amerykańskiego Super Bowl.

Ubiegłoroczna kampania z Mustafą odniosła ogromny sukces w internecie. Spot "The Man Your Man Could Smell Like" zanotował 24,2 miliona odtworzeń i był najpopularniejszą reklamą 2010 roku na YouTube (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej