OMG Metrics traci group account directora

Michał Hejka, dotychczas pełniący funkcję group account directorOMG Metrics, odchodzi z firmy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Moja decyzja wynika przede wszystkim ze zmiany planówżyciowych, z chęci realizowania nowej ścieżki kariery zawodowej,która, choć odbiega od dotychczasowej drogi związanej w głównejmierze z badaniami, to z pewnością w pewnym zakresie będziewykorzystywała tę wiedzę. Jeszcze jednak przez pewien czaspozostaję w OMG Metrics, które obecnie doskonale się rozwija istale urozmaica ofertę usług." - deklaruje Hejka.

"W 2007 roku firma pozyskała kilku nowych klientów, m.in. BGŻczy Leroy Merlin i systematycznie zdobywa kolejnych nie tylkospośród obsługiwanych przez domy mediowe grupy Omnicom Media Group.Podsumowując rok 2006 OMG Metrics może pochwalić się 42% wzrostemprzychodów w porównaniu z rokiem poprzednim. Za wcześnie mówić owynikach z tego roku, ale pierwsze półrocze oraz rozpoczęteprojekty badawcze skutkują podtrzymaniem dotychczasowej dynamiki.To dowody na rozwój firmy i uznanie klientów OMG Metrics. Cieszymnie to i pozwala być przekonanym, że OMG Metrics czeka dalszyudany wzrost."- podsumowuje Hejka.

Dalsze plany ani kierunek nowej drogi zawodowej Michała Hejkinie zdradza.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show

Nowa stacja w ofercie Canal+

Nowa stacja w ofercie Canal+

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry
Materiał reklamowy

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry

Grupa naTemat sprzedana. Kupił ją Przemysław Pająk ze Spider’s Web i Jakub Kralka

Grupa naTemat sprzedana. Kupił ją Przemysław Pająk ze Spider’s Web i Jakub Kralka