ROZWIŃ

OMODA i JAECOO klientem Omnicom Media Group

W wyniku wygranego przetargu Omnicom Media Group został partnerem mediowym należących do koncernu Chery marek samochodowych OMODA i JAECOO.  Współpraca partnerów obejmuje obsługę mediowo-kreatywną launchu nowej marki na polskim rynku oraz jej kontynuację we wszystkich mediach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
OMODA i JAECOO klientem Omnicom Media Group

Pierwsza zrealizowana dla OMODA & JAECOO przez Omnicom Media Group kampania właśnie startuje, a jej główna część potrwa do końca roku, obejmując szeroko zasięgowe działania OOH i DOOH oraz digital (display i video). Agencja wsparła klienta również w zakresie realizacji materiałów kreatywnych oraz płatnych działań public relations wokół wydarzenia wprowadzającego markę na polski rynek pod koniec września.

– Wprowadzenie z sukcesem nowej marki samochodów na rynek jest ogromnym przedsięwzięciem marketingowym, wymagającym zaangażowania mediów i przygotowania odpowiedniej komunikacji. Bardzo się cieszymy, że w tym kluczowym obszarze naszym partnerem został Omnicom Media Group. Wspólnie z doświadczonym zespołem Omnicom będziemy pracować nad tym, aby skutecznie budować świadomość i wizerunek marki OMODA & JAECOO w Polsce, zapraszając Klientów do odwiedzania salonów dealerskich oraz testowania nowoczesnych i komfortowych samochodów naszej marki – powiedziała Paulina Tycner, brand manager OMODA & JAECOO.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Zero szykuje portal. Do projektu ma dołączyć doświadczony dziennikarz

Kanał Zero szykuje portal. Do projektu ma dołączyć doświadczony dziennikarz

Bloger krytykuje jury "Top Model". TVN: to nagranie z 2014, program przeszedł ewolucję

Bloger krytykuje jury "Top Model". TVN: to nagranie z 2014, program przeszedł ewolucję

Platforma Stargaze rusza w Polsce. "Połączenie prestiżu telewizji z elastycznością digitalu"

Platforma Stargaze rusza w Polsce. "Połączenie prestiżu telewizji z elastycznością digitalu"

Nowa "Rodzinka.pl" hitem Dwójki

Nowa "Rodzinka.pl" hitem Dwójki

Publicis Media zdobył najwięcej nowych klientów

Publicis Media zdobył najwięcej nowych klientów

Marcin Zaborski zniknął z anteny TVN24. Kiedy wróci?

Marcin Zaborski zniknął z anteny TVN24. Kiedy wróci?