On Board PR dla linii dermokosmetyków INSIDE

Agencja On Board PR Ecco Network jest odpowiedzialna za przygotowanie strategii  public relations dla nowych linii dermokosmetyków INSIDE spółki Adamed Consumer Healthcare.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Firma odpowiedzialna jest za działania z zakresu Brand PR, media relations oraz komunikacji B2B skierowanej do farmaceutów.

Za przygotowanie strategii PR oraz jej realizację odpowiedzialny jest zespół z działu Pharmaceuticals, Biotechnology&Medical Market Consulting prowadzonego przez Ewę Marczyk-Chłopecką.

Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Komentarze (0)
Hans
6 lat temu

Hehe naprawdę liczyli na pozyskanie znaczących klientów w Niemczech? Naiwność, brak znajomości rynku i mentalności... Co za amatorka

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly