On Board PR dla marki Key

On Board PR opracowuje strategię komunikacji marki Key - jednej z wiodących marek bielizny w Polsce

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma On Board PR podpisała umowę z wrocławskim producentem bielizny Key. W ramach umowy zespół konsultantów On Board PR jest odpowiedzialny za przygotowanie strategii komunikacyjnej dla marki Key. Celem projektowanych działań jest wzmocnienie jej pozycji na rynku i budowa korzystnego wizerunku firmy. Wdrażanie nowej strategii rozpocznie się w styczniu 2005 r.

Koordynacją planowanych działań zajmie się Tomasz Turzyński, Senior Consultant w firmy On Board PR.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa szefowa sprzedaży agencyjnej w Bauer Media Outdoor Poland. Transfer z Agory

Nowa szefowa sprzedaży agencyjnej w Bauer Media Outdoor Poland. Transfer z Agory

"Zero tolerancji dla mobbingu!" – rusza akcja GoWork

"Zero tolerancji dla mobbingu!" – rusza akcja GoWork

Netflix pokazał teaser piątego sezonu "Emily w Paryżu". Kiedy premiera?

Netflix pokazał teaser piątego sezonu "Emily w Paryżu". Kiedy premiera?

SEC Newgate CEE odpowiedzialna za komunikację Aktywnej Szkoły

SEC Newgate CEE odpowiedzialna za komunikację Aktywnej Szkoły

Zarządzanie subskrypcjami z wykorzystaniem AI: Projekt Patronite AI -
Materiał reklamowy

Zarządzanie subskrypcjami z wykorzystaniem AI: Projekt Patronite AI -

Fundacja Jim z kampanią przeciwko przemocy wśród uczniów

Fundacja Jim z kampanią przeciwko przemocy wśród uczniów