On Board PR dla marki Key

On Board PR opracowuje strategię komunikacji marki Key - jednej z wiodących marek bielizny w Polsce

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma On Board PR podpisała umowę z wrocławskim producentem bielizny Key. W ramach umowy zespół konsultantów On Board PR jest odpowiedzialny za przygotowanie strategii komunikacyjnej dla marki Key. Celem projektowanych działań jest wzmocnienie jej pozycji na rynku i budowa korzystnego wizerunku firmy. Wdrażanie nowej strategii rozpocznie się w styczniu 2005 r.

Koordynacją planowanych działań zajmie się Tomasz Turzyński, Senior Consultant w firmy On Board PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"