ROZWIŃ

One Eleven autorem nowej koncepcji komunikacji Apapu

Team kreatywny One Eleven po opracowaniu nowej strategii dla marki leku przeciwbólowego Apap (należącej do USP Zdrowie) przygotował dla niej koncept kreatywny.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
One Eleven autorem nowej koncepcji komunikacji Apapu
Shutterstock.com

Obsługę kreatywną Apapu będzie prowadzić teraz agencja Brasil, która wygrała dotyczący tego przetarg (więcej na ten temat).

- Od stycznia tego roku będziemy się koncentrować wyłącznie na projektach strategicznych i analitycznych. Będziemy współpracować z agencjami reklamowymi i brandingowymi z pozycji partnera i doradcy klienta. To wyklucza budowanie struktur kreatywnych w ramach naszej firmy - komentuje Marcin Bełza, prezes One Eleven.

Ostatnim zadaniem kreatywnym One Eleven będzie przygotowanie egzekucji pierwszych spotów dla marki. Odbędzie się to już przy współpracy z Brasil.

Pracownia koncepcyjna One Eleven od ponad dwóch lat jest parterem strategicznym USP Zdrowie i odpowiada za projekty strategiczne dla jej najważniejszych marek. Działania w obszarze digitalu prowadzi agencja Connectmedica, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów