Opera Sponsored Web Pass - darmowy internet za oglądanie reklam

Firma Opera Software zapowiedziała start nowej usługi, w ramach której użytkownicy będą mogli korzystać z internetu w zamian za oglądanie reklam.

tp
tp
Udostępnij artykuł:
Opera Sponsored Web Pass - darmowy internet za oglądanie reklam

Opera Sponsored Web Pass jest rozwinięciem projektu Web Pass, który Opera uruchomiła z myślą o operatorach komórkowych. Pozwala on na okresowy dostęp do internetu z poziomu przeglądarki norweskiej firmy na urządzeniach mobilnych za symboliczną opłatą. Teraz to samo będzie można uzyskać poprzez oglądanie reklam.

Każda wyświetlona reklama zapewni użytkownikowi pakiet danych o określonej wielkości do wykorzystania przy użyciu przeglądarki Opera Mini. Po wyczerpaniu limitu konieczne będzie obejrzenie kolejnej reklamy lub uiszczenie opłaty w ramach modelu Web Pass.

grafika

Usługa Web Pass zdobyła dużą popularność wśród operatorów i użytkowników z krajów rozwijających się. Norweska firma wierzy, że uruchomienie jej odmiany z reklamami przyniesie korzyści zarówno jednym jak i drugim.

Data startu nowej usługi nie została podana. Wiadomo natomiast, że jest już ona dostępna dla firm oraz operatorów komórkowych z krajów, gdzie już wcześniej wykorzystywano projekt Web Apps.

W Polsce analogicznie działający projekt o nazwie Surfplus uruchomił w sierpniu ubiegłego roku Polkomtel, operator sieci Plus (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day