Optymistyczne prognozy dla internetowej telewizji

W 2012 roku telewizja internetowa wygeneruje 6,3 miliarda dolarów zysku.

eMarketer - DC
eMarketer - DC
Udostępnij artykuł:

W najbliższych latach firmy zajmujące się telewizją internetową i wideo w internecie zarobią 10 razy więcej niż w 2006 roku.

Pasywni dotąd telewidzowie zaczynają domagać się kontroli nad telewizją. Chcą też uczestniczyć w jej tworzeniu. Umożliwia im to wyłącznie internet, a raczej telewizja internetowa.

Według najnowszego raportu opublikowanego przez Informa Telecoms and Media w 2012 roku internetowa telewizja i serwisy wideo wygenerują zyski w wysokości 6,3 miliarda dolarów, czyli 10 razy więcej niż w 2006 roku. W samych Stanach Zjednoczonych prognozuje się zwiększenie dochodów tej branży z 538 milionów dolarów w 2006 roku do prawie 4 miliardów dolarów w 2012. Kolejnymi krajami, które zanotują największy wzrost będą: Wielka Brytania z 42 do 708 milionów dolarów; Japonia z 24 do 510 milionów dolarów; Niemcy z 9 do 254 milionów dolarów i Francja z 10 do 238 milionów dolarów.

Powodem tak znacznego wzrostu jest rewolucja w sposobie dostarczania widzom wirtualnej rozrywki, a biznes telewizyjny może jedynie starać się przystosować do nowych warunków przez wprowadzanie takich nowinek jak telewizja na żądanie czy cyfrowe nagrywanie obrazu telewizyjnego.

Informa twierdzi, że wzrost popularności internetowej telewizji i wideo jest wynikiem zmian w kulturze. Rodzi się na naszych oczach nowy typ konsumenta, niecierpliwego wobec tradycyjnej telewizji.

eMarketer - DC
Autor artykułu:
eMarketer - DC
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"