Orange najbardziej rozpoznawalną marką operatorów komórkowych, w górę Nju mobile

Orange jest najbardziej rozpoznawalną marką telefonii komórkowej wśród polskich internautów - wynika z badania domu mediowego MEC.

km
km
Udostępnij artykuł:

Zapytani jakie marki operatorów telefonów komórkowych znają, 86 proc. internautów spontanicznie wskazuje Orange, 79 proc. - T-Mobile, 78 proc. - Plus, a 75 proc. - Play.

Dla Orange i Play oznacza to wzrost o 2 pkt. proc., dla Plusa - spadek o 2 pkt. proc., a dla T-Mobile - o 1 pkt. proc. w stosunku do ubiegłorocznych wyników.

grafika

Świadomość wspomagana ww. marek utrzymuje się na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznego i wynosi 97 proc. dla Orange, 95 proc. dla Plusa, 94 proc. dla Play oraz 94 proc. dla T-Mobile.

Podobny układ sił pokazuje ranking telekomów według wskaźnika "Top Of Mind", tj. wskazań respondentów, którzy jako pierwszą wymieniają daną markę. 31 proc. z nich stawia tu na Orange, 25 proc. na Plusa, 21 proc. na Play, a 16 proc. na T-Mobile.

Wśród mniejszych marek, 33-proc. świadomość spontaniczną i 86-proc. świadomość wspomaganą (wzrost o 2 pkt. proc.) ma wśród polskich internautów Heyah.

Ponadto zwraca uwagę wynik Nju mobile: 18 proc. badanych wymieniało spontanicznie tę markę jako im znaną, a 60 proc. potwierdzało, że ją zna.

grafika

Badanie "MEC Mobile Report" zostało zrealizowane przez dom mediowy MEC w maju 2014 r. na próbie 1353 internautów w wieku 15+.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?