"Orient Express" w kampanii Sphinx

Sieć Sphinx promuje swoje nowe menu "Fuzja smaków". Akcja pod hasłem "Orient Express" oprócz samych restauracji obejmuje internet.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Kampania restauracji Sphinx reklamuje orientalne dania "Fuzja smaków" wprowadzone do ich menu w listopadzie ubiegłego roku. Przekaz pod hasłem "Orient Express" informuje o promocji, w ramach której każdy klient tej sieci, który zamówi średni lub duży napój, będzie mógł kupić trzydaniowy zestaw za 19,90 zł, włączając do niego po jednym wybranym daniu z menu "Zupy", "Fuzja smaków" i "Desery". Taka oferta obowiązuje od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00-16:00.

grafika

Akcja reklamowa jest prowadzona w samych restauracjach Sphinx (bannery, plakaty i wkładki na stojaki na stół), internecie (www.onet.pl, www.o2.pl, www.nasza-klasa.pl, www.promocje.sphinx.pl) oraz w ramach działań public relations. Za koncepcję i realizację kampanii - zaplanowanej do 18 marca - odpowiada dział sprzedaży i marketingu Sfinks Polska, a za działania PR - Practum Consulting.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"