Orlen szuka agencji do wizerunkowej kampanii marki Platinum

Orlen Oil szuka w przetargu agencji, która przygotuje kreację kampanii wizerunkowej linii Platinum marki Orlen Oil. Będzie z nią pracować do końca przyszłego roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Orlen szuka agencji do wizerunkowej kampanii marki Platinum

W briefie przetargowym Orlen definiuje problem marki Platinum: niska świadomość marki w grupie docelowej. Celem zaplanowanych działań będzie wobec tego wzrost postrzeganej jakości produktów tej marki, budowanie świadomości i jej wizerunku jako alternatywy dla olejów marek globalnych oraz budowanie efektywnego wizerunku w social mediach.

W kampanii mają wystąpić znani sportowcy: Robert Kubica, Bartosz Zmarzlik i Kuba Przygoński.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pkn-orlen-chce-dalej-wspierac-roberta-kubice-efekty-sponsoringowe-przerosly-najsmielsze-oczekiwania,7170839912023681a ##

Na maj-czerwiec tego roku zaplanowano kampanię w telewizji, prasie i internecie, a na jesień – działania na outdoorze. Budżet na te aktywności ma wynieść 70 tys. zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Ilu widzów miało late show Sekielskiego?  Po zmianie pasma widownia zmalała

Ilu widzów miało late show Sekielskiego? Po zmianie pasma widownia zmalała