Orlen szuka agencji do wizerunkowej kampanii marki Platinum

Orlen Oil szuka w przetargu agencji, która przygotuje kreację kampanii wizerunkowej linii Platinum marki Orlen Oil. Będzie z nią pracować do końca przyszłego roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Orlen szuka agencji do wizerunkowej kampanii marki Platinum

W briefie przetargowym Orlen definiuje problem marki Platinum: niska świadomość marki w grupie docelowej. Celem zaplanowanych działań będzie wobec tego wzrost postrzeganej jakości produktów tej marki, budowanie świadomości i jej wizerunku jako alternatywy dla olejów marek globalnych oraz budowanie efektywnego wizerunku w social mediach.

W kampanii mają wystąpić znani sportowcy: Robert Kubica, Bartosz Zmarzlik i Kuba Przygoński.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pkn-orlen-chce-dalej-wspierac-roberta-kubice-efekty-sponsoringowe-przerosly-najsmielsze-oczekiwania,7170839912023681a ##

Na maj-czerwiec tego roku zaplanowano kampanię w telewizji, prasie i internecie, a na jesień – działania na outdoorze. Budżet na te aktywności ma wynieść 70 tys. zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem