OS3 promuje zabawki Littlest Pet Shop

OS3 multimedia zaczęła obsługę w internecie marki zabawek dla dziewczynek Littlest Pet Shop. To kolejny brand Hasbro Polska, dla którego pracuje agencja.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Od początku kwietnia OS3 multimedia zajmuje się rozwojem społeczności i zaangażowania dziewczynek w wieku 6-9 lat w wirtualne życie Littlest Pet Shop w serwisie NK.pl. Działania mają na celu zbudowanie silniejszej więzi z marką poprzez rozrywkę oraz prezentowanie nowych zabawek: Zwierzaków Słodziaków i Błyszczących Słodkich Wróżek. W drugim etapie akcja obejmie serial „Littlest Pet Shop”, który jesienią br. będzie emitowany w kanałach MiniMini+ i Teletoon+.

Wcześniej OS3 multimedia pracowała dla takich marek z portfolio Hasbro Polska jak m.in. Nerf, My Little Pony, Twister, Pictureka, Furby oraz Monopoly.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej