Oshee przedłuża umowę sponsorską z Ekstraklasą do 2019 roku

Producentem napojów funkcjonalnych Oshee przedłużył do czerwca 2019 roku kontrakt z Ekstraklasą SA, w ramach którego jest partnerem tych rozgrywek. Umowę rozszerzono o dodatkowe aktywności marketingowe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Oshee przedłuża umowę sponsorską z Ekstraklasą do 2019 roku

Firma Oshee partnerem Ekstraklasy została w październiku ub.r., w ramach umowy wprowadziła na rynek linię napojów opatrzonych logotypami rozgrywek i grających w nich klubów.

- Prestiżowe rozgrywki Ekstraklasy z roku na rok wzbudzają coraz większe zainteresowanie wśród sponsorów. Nasza zaledwie półroczna współpraca pokazała, że to nie tylko profesjonalna liga piłkarska, ale też nowoczesna platforma promocji marki sponsora. Naszym wspólnym celem jest szerokie propagowanie aktywności sportowych, dlatego też postanowiliśmy podpisać nowy kontrakt, dający nam jeszcze więcej możliwości takiego działania - uzasadnia Dariusz Gałęzewski, prezes Oshee.

W ramach nowej umowy, podobnie jak przy poprzedniej, marka Oshee będzie widoczna podczas meczów na bandach LED, banerach zawieszanych na bramkach w tracie przerw oraz przy ławkach rezerwowych. Dodatkowo logo napoju pojawi się podczas transmisji na grafikach m.in. przy podpisach zawodników i trenerów, na stronie Ekstraklasa.org na belce sponsorskiej przeznaczonej dla partnerów rozgrywek oraz w działaniach w kanałach social media.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana