Otylia Jędrzejczak z Ideą

Olimpijska medalistka podpisuje swój pierwszy duży kontrakt reklamowy po igrzyskach w Atenach

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Będzie twarzą portalu komórkowego "Świat Idei".

Sportsmenka pojawi się w reklamówkach telewizyjnych operatora już we wtorek - informuje "Gazeta Wyborcza".

Kampanię przygotowała agencja Testardo Red Cell, a jej przebieg w mediach zaplanował dom mediowy Initiative Warszawa. Komórkowy portal "Świat Idei" wystartował w czerwcu i - jak powiedział nam Jacek Kalinowski, rzecznik Idei - w ciągu pierwszych trzech miesięcy swojej działalności zebrał ok. 1,1 mln użytkowników. Zawartość do tego serwisu dostarczają: grupa kanałów TVN, "Gazeta Wyborcza", portal Gazeta.pl oraz Polskie Książki Telefoniczne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"