„Pa pa, papierze!” - Saturn promuje interaktywną gazetkę

Trwa kampania reklamowa sklepów Saturn namawiająca konsumentów do skorzystania z interaktywnej formy gazetki, która po raz pierwszy ukazała się na internetowej stronie sieci.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania, która potrwa do piątku (3 lutego), ma przyciągnąć klientów do strony Saturna, na której można zapoznać się z aktualną ofertą promocyjną sieci, zarezerwować produkt on-line, sprawdzić dostępność i ceny usług dodatkowych, a także zarejestrować się na newsletter. Atrakcyjność bieżącej oferty prezentowanej w gazetce interaktywnej, obowiązującej do 8 lutego, mają podnieść raty 36x0%.

Saturn zrezygnował z wielkonakładowego druku i dystrybucji gazetek. Wydrukowana oferta jest dostępna tylko w marketach.

grafika

Kampania wykorzystuje spoty telewizyjne (TVN, TVN 24, TVP, Polsat), radiowe (PR3, PR4, ZET, RMF FM, Eska, Eska Rock), lokalny outdoor, internet (onet.pl, wp.pl, youtube.pl, interia.pl, google.pl) oraz materiały informacyjne w punktach sprzedaży.

Kampania została opracowana przez polski oddział agencji Young&Rubicam. Media zostały zakupione przez dział planowania mediów Media Saturn Holding oraz dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?