Pani Domu liderem segmentu

Sprzedaż nowej Pani Domu, po relaunchu przeprowadzonym na początku września tego roku, wyniosła ponad 554 tysiące egzemplarzy*.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jest to zdecydowanie najlepszy wynik w segmencie kobiecym w 2005 r. W porównaniu do września 2004 r. sprzedaż Pani Domu wzrosła o ponad 138%.

– Ten sukces wzmacnia naszą pozycję na rynku – mówi Marcin Biegluk, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych i młodzieżowych Axel Springer Polska. – Do pierwszego miejsca pod względem czytelnictwa dopisaliśmy pierwsze miejsce pod względem sprzedaży. Prognozy na kolejne miesiące są bardzo obiecujące. Cieszymy się, że Pani Domu tak szybko i tak spektakularnie powróciła na pozycję lidera.

Rozpowszechnianie płatne razem w segmencie tygodników kobiecych we wrześniu 2005 r. według danych ZKDP wyniosło: Pani Domu - 554 106 egzemplarzy (wzrost o 138,27% w stosunku do września 2004 r.), Tina - 534 305 (spadek o 5,03%), Przyjaciółka - 394 477 (spadek o 12,8%), Naj - 355 759 (wzrost o 68,39%).

*  (średnia sprzedaż wydań wrześniowych, dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy)

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni
Materiał reklamowy

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI