'Parallel Lines' - nowa kampania Philipsa

Philips uruchomił nową kampanię promującą telewizory firmy.

km
km
Udostępnij artykuł:

Na kampanię 'Parallel Lines' składa się pięć krótkich internetowych filmików przygotowanych przez agencję DDB i Philipsa we współpracy z firmą Ridley Scott Associates (RSA).

Klipy można obejrzeć m.in. na stronie www.philips.com/cinema. Zostały one wybrane z 45 projektów, a każdy z nich należy do innego filmowego gatunku - dramatu, kina akcji, animacji, science-fiction i thrillera. Wyreżyserowali je Greg Fay, Johnny Hardstaff, Erik Rinsch, Jake Scott i Hi-Sim.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Główne stacje świetnie zaczęły jesień. "Telewizja nie umarła"

Główne stacje świetnie zaczęły jesień. "Telewizja nie umarła"

Władze TVP i Polskiego Radia maglowane w Sejmie. Reporter Republiki pytał o garnitury

Władze TVP i Polskiego Radia maglowane w Sejmie. Reporter Republiki pytał o garnitury

Były youtuber z zarzutami. Prokuratura wyjaśnia, czemu wciąż nie ma go w Polsce

Były youtuber z zarzutami. Prokuratura wyjaśnia, czemu wciąż nie ma go w Polsce

Nowe stacje nadal bez koncesji. Nie wszyscy uruchomią odpowiedniki MTV

Nowe stacje nadal bez koncesji. Nie wszyscy uruchomią odpowiedniki MTV

Rekord ChataGPT w Polsce. Zostawił w tyle kilka dużych portali

Rekord ChataGPT w Polsce. Zostawił w tyle kilka dużych portali

Wydawnictwo Bauer w nowym miejscu. Zmieniło biuro we Wrocławiu

Wydawnictwo Bauer w nowym miejscu. Zmieniło biuro we Wrocławiu