ROZWIŃ

Parkiet.com z nowym layoutem i relacją z rynków na stronie głównej

Serwis Parkiet.com (Gremi Media SA) ukazał się w nowej odsłonie – zmieniona została szata graficzna i platforma technologiczna CMS. Nowością jest także obecny na stronie głównej komponent, pozwalający w czasie rzeczywistym śledzić relacje z rynków finansowych.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Najbardziej istotne tematy opisywane, relacjonowane i analizowane przez dziennikarzy „Parkietu”, analityków i ekonomistów, w czasie rzeczywistym od rana do wieczora – to nowość serwisu Parkiet.com, który zgodnie z zapowiedzią wydawcy Gremi Media jako pierwszy w kolejności po Rp.pl https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rzeczpospolita-nowy-serwis-internetowy-cyfrowe-subskrypcjeprzeszedł gruntowną przebudowę, zarówno od strony wizualnej jak i technologicznej.

„Teraz dzięki dodatkowemu komponentowi na stronie głównej użytkownicy będą mogli śledzić niemal na żywo informacje, opinie i komentarze do wszystkich najważniejszych wydarzeń na rynkach finansowych w kraju i na świecie. Zależy nam, aby najświeższe informacje docierały do inwestorów w jak najwygodniejszy, szybki i przejrzysty sposób” – mówi cytowany w komunikacie Andrzej Stec, redaktor naczelny dziennika „Parkiet”.

Rezultatem prac nad witryną jest zmiana szaty graficznej oraz layoutu. Strona główna serwisu została skrócona, co pozwoliło na wyeksponowanie i wyselekcjonowanie treści najbardziej atrakcyjnych dla czytelników. Dużym udogodnieniem jest rozbudowana tabela notowań, która obecnie została na niej wyeksponowana w formie widgetu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dorota-hajdarowicz-odchodzi-z-rady-nadzorczej-wydawcy-rzeczpospolitej-i-parkietu,7170038942578817a ##

Rozmieszczenie, wygląd i funkcjonalności elementów narzędziowych, takich jak notowania czy wykresy zostały zoptymalizowane pod kątem wydajności oraz wygody użytkowania. Skutkuje to szybszym działaniem strony oraz jej elementów na smartfonach i tabletach korzystających z internetu mobilnego. Dużym atutem jest nowe, bardziej przejrzyste menu, które w bardziej przystępny sposób pozwala użytkownikowi na dotarcie do interesujących go treści. Dzięki uproszczonej nawigacji użytkownicy mogą w bardziej intuicyjny sposób przemieszczać się po stronie, korzystającego zarówno z urządzeń mobilnych, jak i desktopowych.

Za zmianami wizualnymi i ulepszaniami technologicznymi stoi przeniesienie strony na nowy, wielokanałowy system zarządzania treścią – CMS (Content Management System), będący narzędziem skrojonym na potrzeby wydawnictwa i jego dalszego rozwoju. Przebudowany CMS  pozwala na pracę wszystkich działów redakcji z zachowaniem wszystkich struktur produkcyjnych, począwszy od dziennikarzy, po korektę i wydawców. Finalnie tworzenie, edytowanie, a następnie publikowanie treści będzie się odbywało przy wykorzystaniu przeglądarki internetowej, niezależnie od docelowych kanałów, jakimi będą serwis internetowy, aplikacja mobilna, wydanie papierowe czy archiwum.

„Za nami kolejny etap prac w procesie cyfryzacji wydawnictwa, w którym z myślą o użytkownikach stawiamy na technologię. To właśnie dzięki inwestycji w technologię jesteśmy w stanie wdrażać takie projekty jak nowy serwis parkiet.com w zaledwie kilka miesięcy. Zależy nam, by nasze produkty były intuicyjne dla czytelników, jak również by pozwalały one na szybszą pracę redakcji oraz działów, które odpowiadają za tworzenie i publikację treści. Wdrożone zmiany wykorzystujące infrastrukturę nowego CMS pozwolą nam na rozwijanie serwisu zarówno w obszarze mediowym, jak i komercyjnym” – mówi Tomasz Jażdżyński, prezes zarządu Gremi Media SA.

Autorem projektu są specjaliści Gremi Media z działu Nowe Media. Za wdrożenie odpowiadały wewnętrzne działy Nowe Media, IT oraz krakowska firma Quantoo.

Serwis Parkiet.com kierowany jest do szerokiego grona osób zainteresowanych inwestycjami, gospodarką, rynkiem finansowym, a także funkcjonowaniem i ofertą spółek oraz rynków. Według badania Mediapanel w styczniu br. strona zanotowała 357,5 tys. realnych użytkowników.

Grupa Gremi Media, wydająca też „Rzeczpospolitą” i mająca większościowy pakiet akcji e-Kiosku, w trzecim kwartale ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 5,1 proc. do 24,35 mln zł oraz zysku netto z 3,03 do 3,12 mln zł. Na początku stycznia br. KCI, kontrolowane przez Grzegorza Hajdarowicza, za 96,78 mln zł sprzedało 40 proc. akcji Gremi Media holenderskiej spółce Pluralis.

jsx
Autor artykułu:
jsx
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów