„Parkiet” ze zmienionym layoutem

Z początkiem bieżącego tygodnia dziennik „Parkiet” (Gremi Media) wprowadził nową szatę graficzną i układ na pierwszej stronie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Na pierwszej stronie logotyp „Parkietu” i dane wydawnicze zostały przesunięte na samą górą, a podtytuł „Gazeta giełdy i inwestorów” - znad logo pod nie. Zrezygnowano z czerwonego paska tuż pod logotypem, paska na samym dole z zapowiedziami kluczowych publikacji w bieżącym tygodniu oraz niebieskiego tła przy zapowiedziach niektórych tekstów.

W całej szacie graficznej dziennika w nazwach działów nad artykułami czarną i czerwoną czcionkę zastąpiono niebieską. Nazwy działów i nazwiska dziennikarzy są teraz zapisane wielkimi literami.

grafika

Grupa Gremi Media, wydająca też „Rzeczpospolitą” i mająca większościowy pakiet akcji e-Kiosku, w trzecim kwartale ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 5,1 proc. do 24,35 mln zł oraz zysku netto z 3,03 do 3,12 mln zł. Na początku stycznia br. KCI, kontrolowane przez Grzegorza Hajdarowicza, za 96,78 mln zł sprzedało 40 proc. akcji Gremi Media holenderskiej spółce Pluralis.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały