Paweł Małaszyński ambasadorem Lexusa CT 200h

Paweł Małaszyński został ambasadorem promocyjnym samochodu Lexus CT 200h. Ma odzwierciedlać bezkompromisowość i ekologiczny charakter tego auta.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

– Paweł Małaszyński łączy w sobie cechy, które charakteryzują Lexusa CT 200h: perfekcję i wyrazistość – uzasadnia Przemysław Pater kierownik marketingu marki Lexus w Polsce. Jednocześnie zaangażowanie aktora w akcje charytatywne i ekologiczne ma podkreślać przyjazny dla środowiska charakter tego auta – pierwszego samochodu z napędem hybrydowym w segmencie C-Premium.

grafika

Ponieważ Lexus CT 200h będzie dostępny w salonach dopiero wiosną przyszłego roku, nie wiadomo jeszcze, jak konkretnie wizerunek Małuszyńskiego będzie wykorzystywany do jego promocji. Na razie aktor wziął udział w przedpremierowym pokazie samochodu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show

Nowa stacja w ofercie Canal+

Nowa stacja w ofercie Canal+

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry
Materiał reklamowy

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry

Grupa naTemat sprzedana. Kupił ją Przemysław Pająk ze Spider’s Web i Jakub Kralka

Grupa naTemat sprzedana. Kupił ją Przemysław Pająk ze Spider’s Web i Jakub Kralka