Payback zachęca uczestników programu do wykorzystania punktów

Ruszyła kampania programu bonusowego Payback (prowadzonego przez Loyalty Partner Polska) „Wygaszanie punktów”. Do końca lutego uczestnicy programu mogą wykorzystać zgromadzone przez ostatnie trzy lata punkty, które później stracą ważność.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Akcję przypominającą o wymianie punktów zagrożonych wygaśnięciem Payback prowadzi we własnych kanałach komunikacyjnych. Kampania potrwa od 10 stycznia do północy 28 lutego. Tradycyjnie wesprą ją wybrani Partnerzy Programu.

W ramach tegorocznej akcji wygaszania punktów Payback przygotował m.in. karty Empiku lub Spotify, zniżki na karty Allegro i RTV Euro AGD, opaska Xiaomi MiBand 5, zestaw patelni Tefal Ingenio czy komplet noży Fiskars.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/payback-program-wlasciciel-loyalty-partner-polska-z-wiekszymi-wplywami-i-mniejsza-strata-epidemia-szkodzi-jego-partnerom ##

Jak sprawdzić stan punktów w Payback

Łączna wartość wszystkich punktów zagrożonych wygaśnięciem wraz z dniem 28 lutego sięga 20 milionów złotych. Żeby sprawdzić, czy ma się zagrożone punkty, wystarczy wejść w aplikację mobilną lub zalogować się na swoje konto na stronie internetowej Programu. Payback przypomina, że w akcji mogą wziąć udział wszyscy uczestnicy Programu – również ci, na których koncie nie zalegają „stare” punkty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]