Peacock debiutuje w Europie dzięki Sky

Od wtorku abonenci platformy cyfrowej Sky w Wielkiej Brytanii i Irlandii mogą bez dodatkowych opłat korzystać z treści znanego w Stanach Zjednoczonych serwisu streamingowego Peacock. W kolejnych miesiącach usługa trafi do innych krajów europejskich.

ag
ag
Udostępnij artykuł:

Platforma Peacock zadebiutowała w USA w kwietniu 2020 roku. Jest dostępna za darmo z reklamami lub za pośrednictwem płatnych pakietów bez reklam, z dodatkowymi treściami. W ramach wideo na żądanie można oglądać treści od NBCUniversal, a także oryginalne produkcje, które powstały na potrzeby serwisu. Po debiucie w Wielkiej Brytanii oraz Irlandii, Peacock ma pojawić się w Niemczech, Austrii, Szwajcarii i we Włoszech. Tym samym dotrze do 20 mln klientów Sky na kontynencie.

Peacock pojawi się także w Polsce?

W 2022 roku m.in. w Polsce ma zadebiutować platforma streamingowa SkyShowtime. Na razie nie wiadomo czy elementem jej oferty będzie Peacock. ViacomCBS informował w komunikacie o nowym serwisie, że będzie on obejmował treści od NBCUniversal. Debiut marki Peacock na polskim rynku jest więc bardzo prawdopodobny.

- Wprowadzenie treści Peacock na Sky i do serwisu Now poszerzy ofertę dostępną dla wszystkich naszych klientów, dając im dostęp do jeszcze większej ilości najlepszej rozrywki od naszych partnerów z NBCUniversal. Dzięki zupełnie nowym produkcjom z Peacock Originals,  hitowym serialom nie możemy być bardziej podekscytowani dodaniem Peacock dla wszystkich naszych klientów, bez dodatkowych kosztów - powiedział Zai Bennett, dyrektor zarządzający Content Sky UK & Ireland.

- Po udanej premierze w Stanach Zjednoczonych, cieszymy się, że możemy uczestniczyć w międzynarodowym debiucie treści Peacock w Wielkiej Brytanii i Irlandii na Sky - powiedział Lee Raftery, dyrektor zarządzający na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, NBCUniversal. - Peacock zapewnia klientom Sky rozszerzony katalog światowej klasy treści, w tym wielu naszych najpopularniejszych filmów i programów z Peacock i NBCUniversal - dodał.

W europejskim Peacock można znaleźć takie produkcje jak „The Office”, „Monk”, „Grimm”, „Top Chef”, „The Kardashians”, „The Real Housewives”, „Hannibal”, „Bird on a Wire”,  „Friday Night Lights”, „House”, “12 Monkeys”, „Will & Grace”. W lipcu br. w Stanach Zjednoczonych z Peacock korzystało 51 mln użytkowników. Liczba ta cały czas rośnie. Serwis jest dostępny na telewizorach ze Smart TV i przystawkach z Android TV, Roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day