Performance Media wygrywa przetarg Vistuli

Agencja Performance Media została wybrana jako partner strategiczny marki Vistula do kompleksowej obsługi wizerunkowych działań w digitalu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Performance Media wygrywa przetarg Vistuli

Głównym zadaniem agencji Performance Media będzie skoncentrowanie się na wieloobszarowych analizach data-driven, które pomogą zidentyfikować najbardziej efektywne kanały komunikacji i zaproponować najskuteczniejsze taktyki zwiększające widoczność marki.

- Zależało nam na współpracy z doświadczoną agencją, która zrozumie nasze potrzeby biznesowe w ujęciu 360 i przedstawi holistyczne podejście na zwiększenie widoczności naszej marki w digitalu. Performance Media dostarczyło zintegrowaną propozycję skoncentrowaną na generowanie efektów. Jesteśmy przekonani, że takie podejście pomoże rozwinąć naszą markę w przestrzeni marketingu cyfrowego - mówi Jagoda Bugaj, chief marketing officer w Vistuli.

Agencja Performance Media realizuje działania mediowe dla trwającej kampanii Celebrations, która prezentuje ofertę dla kobiet i mężczyzn na ważne okazje i zachęca do świętowania ich we własnym stylu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych