Philip Morris w kampanii zapowiada, że pomoże Brytyjczykom w rzucaniu palenia

Firma tytoniowa Philip Morris rozpoczęła w Wielkiej Brytanii kampanię reklamową w prasie, w której deklaruje i zobowiązuje się do tego, że pomoże dorosłym palaczom rzucić ten nałóg.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Kampania rozpoczęła się we wtorek. Całostronicowe reklamy Philip Morris pojawiły się m.in. na łamach „The Times”, „The Sun” i „Daily Mirror”. W Wielkiej Brytanii reklama wyrobów tytoniowych jest zabroniona – ta kampania jednak była możliwa, bo nie promuje papierosów.

Hasło reklam głosi: „Our new year's resolution we're trying to give up cigarettes”. Firma zachęca dorosłych palaczy do odwiedzenia specjalnej strony internetowej www.smokefreefuture.co.uk zawierającej m.in. informacje na temat rzucania palenia. Ponadto umieszczono tam wiele informacji dotyczących m.in. wspierania przez producenta papierosów lokalnych służb pomagających w rozstaniu się z nałogiem, zwiększenia dostępności alternatywnych wobec papierosów produktów dla palaczy itp.

Reklama zawiera również informacje, w jaki sposób Philip Morris wydał 2,5 mld funtów na badania, rozwój produktów i usług w ciągu ostatniej dekady, aby wprowadzić na rynek alternatywne produkty „wolne od dymu tytoniowego”, jak np. tzw. e-papierosy.

grafika

W ramach rozpoczętej kampanii Peter Nixon, dyrektor zarządzający Philip Morris napisał w liście, w jaki sposób firma zamierza pomóc Brytyjczykom rozstać się z paleniem. Podkreślił, że jako producent papierosów koncern ma ważną rolę do odegrania w tym procesie, a ogłoszone w formie kampanii deklaracje mają przyspieszyć działania w tym zakresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję