Piłkarska kampania z Tomaszem Kotem reklamuje SuperLigę w Netii (wideo)

Netia wprowadza taryfę internetowo-telefoniczną SuperLiga. Ofertę wspiera utrzymana w konwencji piłkarskiej kampania reklamowa z udziałem Tomasza Kota.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

W ramach wprowadzanej przez Netię taryfy SuperLiga można korzystać z dostępu do telefonu i internetu (o łączu 4 Mb/s) w sieci tej firmy i na uwolnionych liniach TP (LLU) za 49 zł miesięcznie. Oferta z internetem o łączu 8 Mb/s kosztuje 59 zł miesięcznie. W przypadku usług świadczonych na bazie oferty hurtowej TP (BSA) oraz WiMAX prędkości internetu to odpowiednio 1 Mb/s i 2 Mb/s. Przez pierwsze cztery miesiące korzystania z SuperLigi – dostępnej w umowach na 24 miesiące – nie płaci się abonamentu telefonicznego.

Ponadto Netia wprowadza dwie nowe taryfy telefoniczne. W ofercie Wieczory i Weekendy, kosztującej 49 zł miesięcznie, abonament obejmuje połączenia lokalne i międzymiastowe od 18.00 do 8.00, a także w weekendy i święta przez całą dobę. Natomiast w taryfie Non Stop, kosztującej 59 zł miesięcznie, abonament obowiązuje przez całą dobę.

Ofertę SuperLiga wspiera kampania reklamowa, w której Tomasz Kot wciela się w rolę selekcjonera piłkarskiego, opowiadając o warunkach nowej taryfy i apelując do widzów o wsparcie w budowie nowej kadry. W kolejnych odsłonach akcji – zaplanowanej na kilka miesięcy – prezentowani będą pozyskani w ten sposób zawodnicy.

Kampania – ruszająca 1 lutego – obejmuje telewizję (15-, 30- i 45-sekundowy spot w kanałach TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TVN 7, Polsat, TV 4, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, Polsat Sport, Polsat 2, Polsat News/Cafe, Discovery Channel, Science, World, Animal Planet), radio (15- i 30-sekundowy spot w stacjach Radio Zet, RMF FM, PR III, Radio Złote Przeboje, Eska), prasę (layout wizerunkowo-sprzedażowy i taktyczny  w ogólnopolskich tytułach) oraz internet (portale ogólne i społecznościowe). Na potrzeby akcji przygotowano też serwis internetsuperliga.pl, w którym będzie można poznać życiorysy zawodników, stworzyć własnego piłkarza i wziąć udział w konkursie z nagrodami). Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia, a stronę internetsuperliga.pl przygotowała agencja interaktywna 180 heartbeats

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji