Pilsner Urquell w natarciu

12 września rozpoczęła się nowa wizerunkowa kampania telewizyjna marki Pilsner Urquell.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Można ją obejrzeć na najpopularniejszych kanałach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, TVN,  Polsat, TV4 a także w TVN7, TVN24, TVN Turbo, TVP3, Discovery, National Geographic, Ale Kino i Canal+.

Koncepcja reklamy jest odpowiedzią na międzynarodową strategię marki Pilsner Urquell podkreślającą między innymi pierwszeństwo tego pierwszego pilsnera w historii jasnych, złocistych piw. Motywem  przewodnim spotu jest ukazanie wyjątkowości nie tylko samego piwa, ale i ludzi, którzy jako pierwsi potrafili w sposób niestandardowy spojrzeć na jęczmień i chmiel. To również opowieść o wyjątkowości spojrzenia na inne z pozoru banalne rzeczy i odkrywanie drzemiącego w nich potencjału.  Tylko ludzie wyjątkowi potrafią tak patrzeć, potrafią dostrzec więcej - czytamy w komunikacie.

Spot przygotowała londyńska agencja Ogilvy&Mother. Część końcową przedstawiającą butelkę i kufel piwa Pilsner Urquell przygotowała natomiast poznańska agencja Wideopen we współpracy ze studiem filmowym Odeon. Reżyserem spotu ze strony agencji Ogilvy&Mother był Mehdi Norowzian, muzyką skomponował zaś - Jarosław Lublin.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?