ROZWIŃ

Coca-Cola reklamuje się w Wielkiej Brytanii hitem "One Way or Another"

Na rynku brytyjskim ruszyła kampania Coca-Coli "One Way or Another", promująca nową, czerwoną etykietę wariantu Zero Cukru (Zero Sugar).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Coca-Cola reklamuje się w Wielkiej Brytanii hitem "One Way or Another"

Głównym bohaterem reklamy jest mężczyzna, zamawiający w barze Coca-Colę. Barmanka pyta go, który wariant mu podać - z cukrem czy bez. Ten odpowiada, że to bez znaczenia, bo lubi ten napój. W tle słychać hit "One Way or Another", którego słowa nawiązują do sytuacji z reklamy.

Na rynku brytyjskim koncern Coca-Cola zmienił w ostatnim czasie etykiety napoju Zero Sugar. Czerwień, kojarzona mocno z marką, zastąpiła czerń.

- Sprzedaż Coca-Coli bez cukru w ciągu ostatnich dwóch lat niemal się podwoiła. Wierzymy, że zmiana [etykiet] pomoże nam zachęcić nowych klientów do jej spróbowania - mówi Alec Mellor, marketing manager Coca-Coli.

Na kampanię wydano 5 milionów funtów. Reklamę telewizyjną wspierają akcje samplingowe, w ramach których do klientów trafi siedem milionów puszek napojów w nowej odsłonie. Kreację przygotowała agencja McCann Europe.

W Wielkiej Brytanii, wariant bez cukru generuje dla Coca-Coli 58 proc. całkowitych zysków ze sprzedaży. Wprowadzono go na rynek w 2016 roku.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"To najbrzydsze logo, jakie zrobiłem". Kulisy kampanii Heyah, którą robili w tajemnicy nawet przed kolegami z agencji

"To najbrzydsze logo, jakie zrobiłem". Kulisy kampanii Heyah, którą robili w tajemnicy nawet przed kolegami z agencji

Kanał Zero szykuje portal. Do projektu ma dołączyć doświadczony dziennikarz

Kanał Zero szykuje portal. Do projektu ma dołączyć doświadczony dziennikarz

Bloger krytykuje jury "Top Model". TVN: to nagranie z 2014, program przeszedł ewolucję

Bloger krytykuje jury "Top Model". TVN: to nagranie z 2014, program przeszedł ewolucję

Platforma Stargaze rusza w Polsce. "Połączenie prestiżu telewizji z elastycznością digitalu"

Platforma Stargaze rusza w Polsce. "Połączenie prestiżu telewizji z elastycznością digitalu"

Nowa "Rodzinka.pl" hitem Dwójki

Nowa "Rodzinka.pl" hitem Dwójki

Publicis Media zdobył najwięcej nowych klientów

Publicis Media zdobył najwięcej nowych klientów