W They.pl Chrzanowski będzie odpowiadał za performance marketing, efektywność kampanii sales & lead generation, planowanie mediów oraz realizację strategii rozwoju segmentu performance marketing. Będzie raportował do Mikołaja Saleckiego.
Poprzednio pracował w Value Media, a wcześniej w Cube Group. W obu firmach zajmował się opracowywaniem strategii mediowych, prowadzeniem kampanii efektywnościowych, ich optymalizacją oraz consultingiem.
Z branżą marketingową jest związany od 2008 roku. Realizował projekty m.in. dla PKO BP, Liberty Direct, Castoramy, Neonetu, Netii, TMS Brokers i Union Investment.
Dobra opinia w necie powoduje wzrost sprzedaży, jeśli moje opinie mają kilkadziesiąt kliknięć, jako pomocne to czy mogę się ubiegać o wypłacenie prowizji /
@Sza - „Artykuł bez przytoczenia informacji dot. treści i formy sądzonej opinii jest troszkę niekompletny. ” Poziom artykułów na tej witrynie... STÓJ!!! Już chciałem coś napisać, ale po tym artykule, normalnie się kur*a boję... Łubu dubu... łubu dubu :)
A skąd w ogóle wiedza, że to byłklient? Może poprostu hejter myślący,że może bezkarnie pisać negatywne opinie? Na FB wręcz są grupy, gdzie można znaleźć informacje, którzy sprzedawcy na allegro poddają się szantażowi negatywnych opinii.