ROZWIŃ

Piotr Ciechomski: z Content Networks do Shake Hands

Do zespołu agencji Shake Hands (grupa Brand Support) dołącza Piotr Ciechomski, obejmując stanowisko automotive community managera. Poprzednio pracował w agencji Content Networks.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

W Shake Hands Ciechomski będzie odpowiedzialny za przygotowywanie komunikacji i kontentu na profile social mediowe marek Grupy FCA (Fiat Chrysler Automobiles), m.in. Alfa Romeo, Fiat, Jeep i Abarth.

Ciechomski w latach 2015-2016 pracował jako account manager w agencji Content Networks, od 2012 r. prowadzi także własne studio fotograficzno-graficzne Piotron, specjalizujące się w obsłudze klientów z branży motoryzacyjnej.

W latach 2007-2016 był wykładowcą w Warszawskiej Szkole Reklamy.

Jest absolwentem Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych w Warszawie.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów