Reklama nawiązuje do stylistyki teledysków do piosenek dance z lat 80. i 90, z charakterystycznymi animacjami. Piotr Cyrwus jako wokalista i didżej wylicza produkty i dania, do których można dodać ketchup Kotlin. Dodaje, że wcześniej należy umyć ręce.
To kolejny spot ketchupu Kotlin z udziałem Piotra Cyrwusa. W poprzednim, udostępnionym w maju, Cyrwus pokazywał, jak można bezpiecznie grillować w czasie epidemii.

Za kreację i produkcję spotów na potrzeby kampanii odpowiada Feeders Agency, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom.
Raczej głosik, bo ten Gutka cienko piska
To jest hit. Kupować prawa i następnie wszystko kopiowac z z tv, która miała dotychczas prawa do transmisji. Wieszczę rychły upadek lub udzielenie sublicencji przez Viaplay.
w kontekście premier league w viaplay interesują mnie tylko dwie rzeczy - czy będzie gwarancja transmisji 4K i czy będzie można wyłączyć polski komentarz.