Piotr Kociszewski w zespole DBI Havas Media Group

Do Havas Media Group dołączył Piotr Kociszewski, gdzie objął stanowisko data science manager w jednostce DBI - Data Business Intelligence.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Piotr Kociszewski w zespole DBI Havas Media Group
Piotr Kociszewski

Kociszewski będzie odpowiedzialny za prowadzenie projektów i rozwój produktów związanych między innymi z modelowaniem ekonometrycznym i atrybucją. Będzie raportować bezpośrednio do szefa zespołu - Łukasza Wiśniewskiego, head of DBI.

Kompleksowymi działaniami z obszaru digital marketingu w agencji Havs Media Group zarządza Beata Magdziarz, która dołączyła w październiku na stanowisku chief digital officer.

Piotr Kociszewski ma ponad 11 lat doświadczenia w obszarze data-driven marketingu. Od początku drogi zawodowej związany z branżą mediową, ma doświadczenie w pracy zarówno w agencjach – Mediabrands czy K2 Precise, jak również po stronie klienta.

Ostatnie dwa lata spędził w Unileverze na stanowisku data analyst EE, gdzie odpowiadał za przygotowanie modeli ekonometrycznych MMM dla rynków Europy Wschodniej. Modele przygotowywane były dla największych marek Unilever. Dodatkowo w zakresie jego obowiązków znajdowała się wizualizacja danych i obsługa platformy big data – Dataiku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"