Piotr Łokuciejewski project managerem w ReachaBlogger

Do zespołu platformy ReachaBlogger dołącza Piotr Łokuciejewski, który obejmie stanowisko project managera. Ostatnio zawodowo związany był z IPG Mediabrands.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Piotr Łokuciejewski project managerem w ReachaBlogger
Piotr Łokuciejewski

Piotr Łokuciejewski pracuje w branży marketingowej od ponad 16 lat. Bezpośrednio przed przyjściem do ReachaBlogger pracował w IPG Mediabrands Warsaw, gdzie jako social media strategist projektował, planował i realizował strategie social media dla klientów grupy (m.in. Johnson and Johnson, Allegro, Spokey, Michelin).

Wcześniej pracował m.in. w agencjach Think Kong, Blueberry Communication Group, Lubię To – Social Media Agency i Red8 Digital.

Platforma ReachaBlogger ma na celu łączenie marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych. W ostatnim czasie do współpracujących z nią firm dołączyły m.in. USP Zdrowie, Medicover, Zalando, True English Tea, Dada, czy Austria.info (Narodowe Biuro Promocji Austrii).

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji