Piotr Łokuciejewski: z Blueberry do Think Kong

Do agencji Think Kong dołączył Piotr Łokuciejewski, obejmując stanowisko strategy & development directora.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Piotr Łokuciejewski: z Blueberry do Think Kong
Piotr Łokuciejewski

W zakres kompetencji Łokuciejewskiego w Think Kong wchodzi budowanie strategii internetowych oraz pozyskiwanie nowych klientów.

Piotr Łokuciejewski jest związany z branżą internetową od 13 lat. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Blueberry, Lubię to oraz Red8 Digital dla takich marek, jak: Porsche, KFC, Pizza Hut, Nordea Bank Polska, Samsung, Axe, Almi Decor, M&Ms, Mały Głód i Sony.

jj
Autor artykułu:
jj
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych