Piotr Łokuciejewski: z Blueberry do Think Kong

Do agencji Think Kong dołączył Piotr Łokuciejewski, obejmując stanowisko strategy & development directora.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Piotr Łokuciejewski: z Blueberry do Think Kong
Piotr Łokuciejewski

W zakres kompetencji Łokuciejewskiego w Think Kong wchodzi budowanie strategii internetowych oraz pozyskiwanie nowych klientów.

Piotr Łokuciejewski jest związany z branżą internetową od 13 lat. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Blueberry, Lubię to oraz Red8 Digital dla takich marek, jak: Porsche, KFC, Pizza Hut, Nordea Bank Polska, Samsung, Axe, Almi Decor, M&Ms, Mały Głód i Sony.

jj
Autor artykułu:
jj
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z asystentem Meta AI już porozmawiasz po polsku

Z asystentem Meta AI już porozmawiasz po polsku

Koniec tanich przesyłek z Shein i Temu? Unia chce wprowadzić nowe przepisy

Koniec tanich przesyłek z Shein i Temu? Unia chce wprowadzić nowe przepisy

Demagog ujawnia nowe informacje o mleku "Smilk". Jest wniosek do Prokuratora Generalnego

Demagog ujawnia nowe informacje o mleku "Smilk". Jest wniosek do Prokuratora Generalnego

Lasy Państwowe tworzą Centrum Komunikacji Społecznej

Lasy Państwowe tworzą Centrum Komunikacji Społecznej

Marcin Myszka, Paulina Soboń i Damian Tkaczuk w kampanii odkurzaczy Philipsa

Marcin Myszka, Paulina Soboń i Damian Tkaczuk w kampanii odkurzaczy Philipsa

Disney znów urósł w streamingu. Ma prawie 200 mln subskrybentów

Disney znów urósł w streamingu. Ma prawie 200 mln subskrybentów