Piotr Szymkowiak odchodzi z Time

Piotr Szymkowiak, dyrektor działu agencyjnego Time sp. z o.o. (dom sprzedaży czasu reklamowego Radia Eska i Gold FM) odchodzi z firmy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z siecią Radia Eska związany był 12 lat. Zaczynał pracę jako handlowiec w Radiu „S” w Poznaniu. W dziale agencyjnym Time nadzorował sprzedaż czasu reklamowego w całej sieci Radia Eska.

– Decyzja o odejściu z Time nie była łatwa. Rozstaję się z firmą i ludźmi, z którymi zżyłem się w ciągu wielu lat wspólnej pracy. Pozostawiam praktycznie swój cały zawodowy dorobek – mówi Piotr Szymkowiak. Uważa, że jako menedżer osiągnął w Time już niemal wszystko i właśnie teraz nadszedł odpowiedni moment na podjęcie decyzji o wyborze nowej drogi zawodowej.

– Pozostawiam firmę w dobrej kondycji, o stabilnej pozycji rynkowej. Po dwóch latach rozbudowy i usprawniania pracy działu sprzedaży agencyjnej osiągnęliśmy sukces w postaci dobrej rozpoznawalności marki Radia Eska i pozytywnego postrzegania naszego produktu ogólnopolskiego, sieci Radia Eska przez klientów agencyjnych – mówi Szymkowiak.

Nie ma jeszcze sprecyzowanych dalszych planów zawodowych. Obecnie prowadzi rozmowy z kilkoma potencjalnymi pracodawcami.

– Potrzebuję tej zmiany. Dwanaście lat pracy w jednej firmie to naprawdę długo. Chcę sprawdzić swoją rzeczywistą wartość na rynku, dlatego postanowiłem rozstać się z macierzystymi Zjednoczonymi Przedsiębiorstwami Rozrywkowymi – mówi Piotr Szymkowiak.

Obowiązki szefa działu agencyjnego przejmuje Mariusz Woźniczka – jednocześnie Dyrektor Operacyjny Grupy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show

Nowa stacja w ofercie Canal+

Nowa stacja w ofercie Canal+

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry
Materiał reklamowy

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry

Grupa naTemat sprzedana. Kupił ją Przemysław Pająk ze Spider’s Web i Jakub Kralka

Grupa naTemat sprzedana. Kupił ją Przemysław Pająk ze Spider’s Web i Jakub Kralka