Zawałło będzie wspierał zespół w codziennej pracy, tworzył koncepty kreatywne oraz identyfikacje wizualne dla obecnych oraz nowych klientów.
Piotr Zawałło ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Zanim dołączył do Agencji 4ALL, związany był między innymi z: BBDO, Cheil, JWT, TBWA czy Euro RSCG. Tworzy i realizuje projekty na pograniczu komunikacji i sztuki. W jego dorobku znaleźć można realizacje dla takich marek, jak PCK, SAR, Samsung, Mercedes, PepsiCo, Mars, PZU, Multibank, Mennica Polska, Akzo Nobel, Henkel, Atlas Estates, Onet, Newsweek, Manufaktura czy TVN.
Na swoim koncie ma liczne nagrody branżowe (Cannes Lions, Eurobest, KTR, Kreatura, Media Trendy oraz Effie), zasiada również jako juror w konkursach m.in. KTR.
@bbb - „@Pytanie - „Dlaczego wszyscy potrafią zorganizować automaty pocztowe (InPost, DHL, Orlen, Allegro)… tylko nie Poczta Polska?” przeciez rozbudowują Pocztex AUTOMAT. Fakt, że na razie skromnie, ale są!” dodam, że w mojej miejscowości (70 tys mieszkańców) pocztexy są, a allegro one nie. Co więcej - w komentarzach o jakości allegro one mnóstwo niepochlebnych rzeczy - wystarczy wejść na allegro gadane
@Pytanie - „Dlaczego wszyscy potrafią zorganizować automaty pocztowe (InPost, DHL, Orlen, Allegro)… tylko nie Poczta Polska?” przeciez rozbudowują Pocztex AUTOMAT. Fakt, że na razie skromnie, ale są!
@Pytanie - „Dlaczego wszyscy potrafią zorganizować automaty pocztowe (InPost, DHL, Orlen, Allegro)… tylko nie Poczta Polska?” PP nie potrzebuje paczkomatów, bo to "narodowa" spółka i nie musi być rentowna, wszyscy się do niej dokładamy, to po co się wysilać.