Piwo Noteckie w nowej odsłonie

Regionalny Browar Czarnków zmienia opakowania piwa Noteckie. Za rebranding odpowiada agencja Ostecx.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Piwo Noteckie w nowej odsłonie

W ramach rebrandingu wykorzystano odniesienia do historii oraz motyw nostalgii. Celem zabiegu jest mocniejsze nawiązanie do tradycji marki oraz powrót do elementów graficznych kojarzonych z browarem w Czarnkowie – w tym, przede wszystkim, gotyckiej czcionki.

grafika
grafika

Zdecydowano się również na uproszczenie logotypu oraz wykorzystanie ikony czajki, która pojawiała się przez lata na opakowaniach piwa z Czarnkowa. Dodatkowo, zmieniono kod kolorystyczny na bardziej wyrazisty.

Za projekt odpowiada agencja reklamowa Ostecx Créative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?