PKP Intercity wybiera agencję interaktywną

Spółka PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert w postępowaniu, w którym wybierze agencję interaktywną. Będzie z nią pracować dwa lata - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Postępowanie prowadzone przez PKP Intercity dotyczy wyboru agencji interaktywnej, która zajmie się świadczenie usług w zakresie przygotowania strategii promocji oraz kreacji materiałów promocyjnych, reklamowych, informacyjnych w kanałach online dotyczących ofert, produktów, wydarzeń spółki.

Do jej zadań należeć będzie m.in. wypracowywanie i realizacja na podstawie planu działań marketingowych oraz bieżących potrzeb spółki strategii działań kreatywnych dla działań promocyjnych online, opartych na bieżącej analizie otoczenia konkurencyjnego oraznajnowszych trendach marketingowych z uwzględnieniem doboru narzędzi i kanałów dotarcia do konkretnych grup docelowych oraz potencjalnych ryzyk.

Agencja ta zajmie się też projektami internetowymi graficznych form reklamowych, zarówno statycznych jak i dynamicznych, w skład których wejdą: banery reklamowe (dynamiczne i statyczne), kreacje mailingowe html, mapy, formularze online, grafiki wektorowe, zdjęcia, materiały audio oraz wideo, kreacje niestandardowe wynikające z najnowszych trendów rynkowych, nagrania lektorów oraz copywriting i contentwriting.

Będzie to również zakup zdjęć, materiałów audio, nagrań lektorów i innych materiałów, organizacja i realizacja sesji zdjęciowych, w tym z udziałem aktorów, zapewnieniem charakteryzacji itp., opracowywanie tekstowych treści promocyjnych i informacyjnych, w tym w językach obcych.

Umowa ze zwycięską agencje zostanie zawarta na dwa lata. Oferty można składać do 14 grudnia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?